KLUBBEN

HVER onsdag

PRIS: 200KR FOR 10 KLUBAFTENER

FOR PERSONER OVER 18år
Et tilbud til normaltbegavede unge med ASF på spektret, der ønsker at deltage i sociale aktiviteter, danne relationer og få en hyggelig og sjov hverdagsaften.

DER ER NY OPSTART onsdag d. 20/3 – 16.30-19.30

KLUBBENS AKTIVITETER

Klubben holder til ved Autismecenter Vest på Ringkøbingvej 108A, 7400 Herning.

Her foregår de fleste aktiviteter medmindre andet er aftalt og planlagt.

Vi har bordtennis, biograf, Air Hockey, forskellige brætspil og havespil, PC’er til gaming og kreativitet, afslapnings-rum, tegne og malerredskaber mm.

Vores personale med mange års erfaring i arbejde med ASF, vil facilitere aktiviteter fra gang til gang.

TRANSPORT OG FORÆLDRELOUNGE

Når Klubben skal ud til arrangementer der ikke foregår på Autismecenter Vest vil der altid være køremulighed fra Autismecenter Vest og tilbage efter.

Da tilbuddet er for selvtransporterende unge, har vi valgt at stille et tilbud op til forældre og pårørende, hvor vores nabohus holder kaffeklub. Her kan deles erfaring, snakkes, sludres eller dases med en medbragt bog.

ØNSKER DU AT VÆRE MED?

Så kontakt: Lone Stengaard – Koordinator | Tlf.: 4250 0018 |

klubben@autismecentervest.dk

KLUBBEN drives i samarbejde med Kreds Midtvest og Autismecenter Vest